Turistička organizacija Niš

Na portalu Belami televizije, medijske imperije jugoistočne Srbije, osvanuo je prilog sa direktorkom Turističke organizacije Niša Dankom Milojković, kao još jedno orkestrirano fabrikovanje vesti i prikazivanje uspeha, organizacije, strategije i znanja iz neke oblasti.

Na portalu ove televizije navedeno je da će u ponudi biti dostupne “avanturističke ture”, ali nije bilo do kraja pojašnjeno o čemu je reč, pa smo se obratili samoj direktori TON-a, Danki Milojković sa pitanjima o njenoj oblasti delovanja.

Milojković je bila nejasna u svom odgovoru gde je navela da su avanturističke staze kreirane, ali nisu postavljene.

Uz pismeni odgovor direktora Turističke organizacije dostavila nam je link za stazu u Jelašničkoj klisuri koja je osposobljena za neke ture, a poslala nam je i slike sa samog sajta TON-a, na kojima se vide sve “turističke atrakcije” za koje smo i do sada znali da postoje.

Milojković dodaje da su kontaktirali nadležne da urade sređivanje grada i okoline gde su same “turističke atrakcije” i da se nadaju uspehu.

e

Takođe se pripremaju i flajeri kao i časopis koje će TON da podeli restoranima, kafićima i hotelima.

Važan aspekt turističke ponude u gradu, arheološko nalazište Medijana, prema rečima direktorke Milojković, i dalje ima problme sa radnim vremenom tj. nije poznato kada i da li će da radi.

Direktorka je bila veoma zainteresovana za dostavljanje informacija Niškoj inicijativi, tako da je dostavila sve slike i brošure koje je u međuvremenu TON postavio na svoj sajt.

Nije jasno kako će iste stvari koje smo imali do sada da budu mehanizam spasa niškog turizma u svom smešnom tonu tih reči.

Ako će flajer, slike na sajtu i časopis da promene nešto, onda smo na dobrom putu. I dalje stoji problem u realnom životu, a to je da se na terenu ništa ne dešava, nema pomaka, uređenja bilo čega, realnih aktivnosti.

Po direktorkinim rečima još programa je u planu i vidljivi su na njenom FB profilu i na sajtu TON-a. Takođe je naglasila da slobodno posetimo kancelariju Turističke organizacije i da vidimo kako su prostorije lepo sređene.

U prilozima i izveštajima sa terena, građanin koji nije u toku sa svim stvarima o kojima pričaju i izveštavaju, mogao bi da pomisli kako živimo u vremenu velikog prosperiteta, ekonomski stabilnom i organizaciono vrhunskom vremenu i društvu.

Nije jasno iz svega datog kako je to moguće da doživimo Niš iz “drugog ugla” što je i udarna igla prodaje turističkog potencijala Niša

I dalje je jako dobro vidljiv problem deponija i neuređenosti Niša i okoline.

Realnost je ono što viđamo svakog dana i ono što stoji u izveštaju budžeta grada Niša, ono što osećaju Nišlije na svojoj koži.

Author