Milan Milić

Na skupštinskom telu zvanom Korisnički savet javnih službi, pored žustre rasprave o programu i metodama rada Direkcije za javni prevoz Niša i samog materijala koje je izneo direktor ovog preduzeća, on je uspeo da izusti i izjavu oko zagađenja i udelu koji u tome imaju vozila u javnom prevozu.

Naime, nakon kritika koje je uputio Srđan Nonić koji je član ovog radnog tela vezano za sve detalje oko tendera i javno-privatnog partnerstva za javni prevoz u narednih 7 godina, Milić je izjavio i sledeće:

“Čitao sam u jednom britanskom časopisu, kada bi sva vozila, ne samo javni prevoz, već sva vozila u Evropi prešla na elektro pogon, zagađenje bi se smanjilo za 0,4%”

Svoje izjave direktor Milić je bazirao na tekstu iz “nekog časopisa” dok činjenica da sve zemlje u okruženju i Evropi prelaze na nove ili novije autobuse njemu, rukovodstvu grada i Direkcije za javni prevoz ne znači ništa.

Novi Sad će u naredne dve godine da zameni skoro sve starije autobuse tako da im vozni park bude u proseku star 3 godine, a veliki broj autobusa ide i na zemni gas.

Ne znači ni podatak da je i u toku letnjih meseci novo čestica PM 2.5 i PM 10 kao i azot oksida u velikoj meri iznad dozvoljene granice.

Građani koji žive blizu saobraćajnica znaju kakva prašina i loš miris se širi sa ulica.

Pored jako puno diskutabilnih poteza koje Direkcija radi, ovo je samo jedna izjava u nizu loše brige o nišlijama.

Da li je ova izjava pravdanje za tender koji dozvoljava stare autobuse?

I dalje je nije poznato u kom časopisu je podatak koji je izneo direktor Direkcije pročitao?

Treće oko?

Author